مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 10:122022-07-07سياسي

بازدید رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحدهای تولیدی


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان، حاتمی رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و ابراهیمی رییس کل دادگاههای عمومی و انقلاب ارومیه در راستای کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی در ارومیه بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی دادگستری ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان، حاتمی رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و ابراهیمی رییس کل دادگاههای عمومی و انقلاب ارومیه  در راستای کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی در  ارومیه بازدید کرد.

در این بازدید که جمعی از مسئولان مربوطه از جمله مدیر کل سازمان بازرسی استان نیز عتباتی را همراهی می کردند ضمن حضور در بخش های مختلف  واحد تولیدی در نشستی که برگزار گردید مشکل یکی از واحدهای  تولیدی که عمدتاً تامین آب لازم برای تولیدات خود بود مطرح و عتباتی دستورات لازم را  در راستای رفع این مشکلات صادر کرد.

شایان ذکر است که این شرکت  در زمینه تولید کنسانتره میوه و فریز محصولات کشاورزی با تکنولوژی روز دنیا فعالیت دارد دارای 48 کارخانه در سراسر دنیا بوده که مرکز آن در استانبول ترکیه می باشد و کارخانه شعبه ارومیه تنها کارخانه در ایران می باشد که در حال حاظر با ظرفیت 120 نفر در حال فعالیت بوده و با رفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحدهای تولیدی

بازدید رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحدهای تولیدی