مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 09:572022-07-07اجتماعي

پای سند تحول را به مدارس باز کنید


امید است با گشودن پای سند به مدارس، طلسم این راز سربه مهر پس از سال ها شکسته شود و تجربه اجرای سند به مدارس نشاط تازه ای ببخشد.

- محمود فرشیدی دبیرکل کانون تربیت اسلامی در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار کرد: با نگاهی به کارنامه مدارس طی سال های اخیر می توان ادعا کرد که خانواده ها، دانش آموزان و معلمان گلایه های جدی از عملکرد واحدهای آموزشی دارند و برای دستیابی به مدرسه تراز نظام اسلامی باید هرچه سریع تر گام های قاطع و اساسی  برداشته شود.

وی افزود: واقعیت آن است که ساختار اداری و ستادی آموزش و پرورش بسیار صلب و حجیم است و انبوه مشکلات اقتصادی و روزمره، آن چنان ستاد را درگیر کرده است که مصالح و منافع دانش آموز در لابه لای این پیچ وخم ها کمتر مجال رسیدگی و برنامه ریزی می یابد به همین دلیل تنها با رویکردی انقلابی می توان به موازات رتق و فتق امور جاری با عزم و اراده ای قوی برای نوآوری و تحول آفرینی در مدارس گام هایی برداشت.

فرشیدی تصریح کرد: با پایان یافتن سال تحصیلی و فرا رسیدن فرصت تابستان انتظار می رود که آموزش و پرورش از این فرصت برای برنامه ریزی تحول آفرین از مهرماه آینده حداکثر بهره برداری را کند چرا که دولت سیزدهم منادی تحول خواهی و تحول آفرینی است و مردم منتظرند تا پیام و پیامد تحول را در مدارس نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای سند تحول را به مدارس باز کنید

پای سند تحول را به مدارس باز کنید