مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 09:022022-07-07پزشكي

افزایش شمار مبتلایان جدید به کرونا در مازندران


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: طی روزهای اخیر موارد سرپایی ابتلا به کرونا نسبتا افزایشی بوده و موضوع نگران کننده اینکه توجهی به پروتکل های بهداشتی نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عباس علی پور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران امروز درباره آخرین وضعیت کرونا در استان، اظهار کرد: طی روزهای اخیر موارد سرپایی ابتلا به کرونا نسبتا روند افزایشی داشته اما مواردد بستری افزایش و فوت نداشت.

وی افزود: در این شرایط توصیه ما به افرادی که 6 ماه از دریافت دز سوم واکسن گذشته این است نسبت به تزریق دز چهارم اقدام کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شود، تصریح کرد: حتی در ادارات دولتی هم به این مهم توجه نمی شود که لازم است فرهنگ سازی صورت گیرد.

علی پور تصریح کرد: بین 30 تا 40 درصد زائران عتبات و عالیات دارای علائم بیماری که تست انجام شده، پاسخ تست های آنها مثبت بوده است.

وی با اشاره به اینکه افزایش موارد ابتلا به کرونا این روزها در مازندران زنگ خطر جدی است، خاطرنشان کرد: اگر زائران به موارد بهداشتی و قرنطینه ای توجه نکنند می توانند موجب شیوع بیشتر بیماری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شمار مبتلایان جدید به کرونا در مازندران

افزایش شمار مبتلایان جدید به کرونا در مازندران