مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 09:022022-07-07سياسي

جزییات مراسم دعای عرفه و نماز عید قربان در خراسان شمالی اعلام شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از جزییات برگزاری مراسم دعای پرفیض عرفه و نماز عید سعید قربان در شهرستان های استان خبر داد.

- حجت الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، به ایام 9 ذی الحجه، روز عرفه اشاره و با تأکید بر استفاده همگان از فضائل این دعا، اظهار کرد: ماه ذی الحجه، ماه مناجات و نیایش است و اوج این نیایش هم روز عرفه است که بهترین فرصت برای استغفار به درگاه الهی محسوب می شود و مؤمنان می توانند ضمن قرائت این دعا در روز عرفه، در معنای این دعای عالی المضامین دقت نظر داشته باشند و از مفاهیم بلند آن بهره مند شوند.

وی همچنین ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت عید سعید قربان، گفت: عید قربان از بزرگ ترین اعیاد مسلمانان و یادآور بندگی خالصانه در برابر خداوند و نیز یادآور تقدیر خداوند از ایثارگری مؤمنانه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: درواقع این روز و مناسک این روز سرشار از آموزه های تربیتی است که امیدواریم به برکت این عید سعید، روزبه روز شاهد وحدت بیشتر مسلمانان جهان و افزایش عزت و اقتدار امت اسلامی باشیم.

رفیعی تصریح کرد: شایان ذکر است دعای عرفه روز شنبه 18 تیرماه در سرتاسر استان قرائت می شود و مکان و زمان برگزاری این دعای شریف به شرح زیر می باشد: بجنورد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مراسم دعای عرفه و نماز عید قربان در خراسان شمالی اعلام شد

جزییات مراسم دعای عرفه و نماز عید قربان در خراسان شمالی اعلام شد