مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 08:572022-07-07سياسي

غضنفری: فیلم های نواختن موسیقی در بهشت زهرا برای یک سال اخیر نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) در پی انتشار گزارشی با عنوان ختم های لاکچری با دف و گیتارنوازی، - مدیرعامل سازمان بهشت زهرا گفت: اطلاعات فردی که خود را مافیای بهشت زهرا معرفی کرده بود، برای بررسی در اختیار بازرسی بهشت زهرا قرار گرفته است، اما او در یک سال اخیر طبق بررسی ها، برنامه ای در بهشت زهرا نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) در پی انتشار گزارشی با عنوان ختم های لاکچری با دف و گیتارنوازی، چند؟ / من مافیای بهشت زهرا هستم اظهارداشت: ورود و استفاده از هرگونه آلات موسیقی به بهشت حضرت زهرا ممنوع است و این با نصب بنر های متعددی در سطح بهشت حضرت زهرا اطلاع رسانی شده است.

علاوه بر اینکه در فرم های مربوط برای امور اداری تکفین و تدفین اموات نیز این موضوع به صراحت اعلام شده است.

550 هکتار بهشت حضرت زهرا را بازرسی می کنند وی در پاسخ به این سوال که در این گزارش، این فردی که اعلام می کرد مافیای بهشت حضرت زهرا است مدعی بود که می تواند قوانین را دور بزند، نظارت و بازرسی به چه صورت است، گفت: 550 هکتار زمین بهشت حضرت زهرا نظارت میدانی توسط واحد تخصصی تشریفات در قطعات مختلف با تعداد نیروی بسیار انجام می شود، بنابراین امکان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غضنفری: فیلم های نواختن موسیقی در بهشت زهرا برای یک سال اخیر نیست

غضنفری: فیلم های نواختن موسیقی در بهشت زهرا برای یک سال اخیر نیست