مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 08:372022-07-07اقتصادي

افتتاح 3 هزار میلیارد ریال پروژه راه سازی همزمان با سفر رییس جمهور به کردستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: همزمان با سفر رییس جمهور به کردستان 3 هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه راه در کردستان افتتاح می شود.

- محمدراشد مدرس گرجی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: حوزه توسعه زیرساخت های راه به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم طی سال های اخیر شتاب قابل توجهی گرفته است.

وی عنوان کرد: شاخص راه روستایی آسفالت در استان بسیار پایین تر از میانگین کشوری است و این مهم به یک دغدغه و مطالبه عمومی تبدیل شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان تصریح کرد: بیش از 350 کیلومتر راه روستایی طی 2 سال آینده در استان آسفالت می شود.

مدرس گرجی افزود: در سال گذشته 5 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار به بحث توسعه راه ها اختصاص یافت اما 2 هزار و 500 میلیارد ریال آن تخصیص پیدا کرد.

وی افزود: سال گذشته برای آسفالت 350 کیلومتر راه روستایی برنامه ریزی شد که به دلیل تورم و تغییر قیمت ها، تنها به 50 درصد فهرست ختم شد.

مدرس گرجی خاطرنشان کرد: همزمان با سفر رییس جمهور به کردستان 3 هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه راه در کردستان افتتاح می شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کردستان افزود: در این سفر عملیات اجرایی 370 کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر 11 هزار میلیارد ریال شروع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 هزار میلیارد ریال پروژه راه سازی همزمان با سفر رییس جمهور به کردستان

افتتاح 3 هزار میلیارد ریال پروژه راه سازی همزمان با سفر رییس جمهور به کردستان