مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 08:322022-07-07اقتصادي

نهضت ملی مسکن در فریدن با واگذاری زمین به متقاضیان شروع شد


اولین قدم در شهرستان فریدن برای نهضت ملی مسکن برداشته شد و قرعه کشی بین 90 متقاضی که واریزی اول را داشته و ثبت نام اولیه را انجام دادند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، صبح امروز در مراسم مرحله دوم قرعه کشی زمین های طرح نهضت ملی مسکن فریدن با اشاره به وعده های دولت اظهار کرد: اولین قدم در شهرستان فریدن برای نهضت ملی مسکن برداشته شد و قرعه کشی بین 90 متقاضی که واریزی اول را داشته و ثبت نام اولیه را انجام دادند، صورت گرفت و زمین های مشخص شده به صورت قرعه کشی در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

وی افزود: قرعه کشی مرحله اول که تقریبا یک هفته پیش انجام شد، شامل 18 پلاک در قالب آپارتمان های سه طبقه بودند که به 54 نفر اهدا شد و امروز نیز 12 پلاک بین 36 نفر باقی مانده قرعه کشی و به آنها واگذار می شود.

عباسی ادامه داد: در مجموع 30 پلاک از زمین های طرح نهضت ملی مسکن در فریدن به صورت قرعه کشی به 90 نفر واگذار شد که با انجام مراحل اداری می توانند برای ساخت و ساز اقدام کنند.

فرماندار فریدن تصریح کرد: زمین های این طرح رایگان است، اما ساخت مسکن بر عهده خود متقاضیان می باشد؛ البته تسهیلاتی هم دولت برای آن ها در نظر گرفته است که با هر مرحله ساخت به حساب آنها واریز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت ملی مسکن در فریدن با واگذاری زمین به متقاضیان شروع شد

نهضت ملی مسکن در فریدن با واگذاری زمین به متقاضیان شروع شد