مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 08:322022-07-07سياسي

در عرصه فرهنگی قصور کردیم/ضرورت تبیین در امر عفاف و حجاب


مسوول بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه در عرصه فرهنگی قصور های زیادی داشتیم، گفت: ما در حال حاضر جنگ تمام عیار فرهنگی را تجربه می کنیم و کسی یا کسانی در این جنگ پیروز میدان می شوند که با تمام قوا و انگیزه به مقابله با آن بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مینا بیابانی، مسوول بسیج جامعه زنان کشور در گردهمایی فعالین حوزه زن و خانواده در زنجان، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود جامعه با هجمه های بسیار شدیدی در حوزه زن و خانواده مواجه هستیم.

مسوول بسیج جامعه زنان کشور  به تشریح وضعیت عفاف و حجاب در جامعه پرداخت و تصریح کرد: متاسفانه ما در آگاهی بخشی  به زنان و دختران کوتاهی کرده ایم، چرا که اگر به درستی تبیین می شد در حال حاضر با چنین وضعیتی مواجه نمی شدیم.

وی با بیان اینکه ما در بحث حجاب هیچ زمان این مطالبه را بدین شکل نداشتیم چرا که وضعیت به این شکل نبود، گفت:در محور خانواده زن حضور دارد که هدایت و راهبری می کند تا فرزندان نقش اجتماعی خود را در جامعه به درستی انتخاب کنند، تا جامعه ای ایده آلی داشته باشیم، این در حالی است که دشمن نوک پیکانش را به سمت خوبی گرفته و در حال رسیدن به هدفش است، اما نباید اجازه بدهیم وضع موجود از هر آنچه که است بدتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در عرصه فرهنگی قصور کردیم/ضرورت تبیین در امر عفاف و حجاب

در عرصه فرهنگی قصور کردیم/ضرورت تبیین در امر عفاف و حجاب