مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 08:022022-07-07بين الملل

رزمایش غافلگیرانه صهیونیست ها و شبیه سازی حمله به غزه


ارتش رژیم صهیونیستی در رزمایشی ناگهانی ، حمله زمینی به غزه را شبیه سازی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه 11 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، ارتش این رژیم رزمایش نظامی غافلگیرانه ای با مشارکت هزاران سرباز در النقب انجام داده است و جنگ علیه غزه را شبیه سازی کرده است.

بر اساس این گزارش ، فرماندهی منطقه جنوبی در ارتش رژیم صهیونیستی، رزمایشی در پایگاه نظامی تسالیم در النقب برگزار کرد و از نفربرهای پیشرفته تایگر و تانک های مرکاوا در آن استفاده شد.

فرمانده این رزمایش گفت، رزمایش مذکور به صورت غافلگیرانه برگزار شد و سربازان با عجله برای مانور فراخوانده شدند زیرا جنگ در غزه نیز ممکن است غافلگیرانه و بدون هشدار قبلی باشد.

جاسم البرغوثی مسؤول بخش رابط ملی حماس در کرانه باختری در واکنش به شهادت رفیق غانم جوان بیست ساله فلسطینی در دیروز (چهارشنبه) گفت، رژیم اشغالگر صهیونیستی به جنایات خود ادامه می دهد و آخرین آنها شهادت رفیق غانم است که زنگ هشدار را به صدا در می آورد.

وی در ادامه گفت: در برابر ما راهی جز  به راه انداختن یک انتفاضه فراگیر و انقلاب گسترده نیست تا صحنه را به گونه ای بازسازی کند که نابودی شهرک سازی، طرد اشغالگر و حفاظت از زمین و انسان را تضمین نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش غافلگیرانه صهیونیست ها و شبیه سازی حمله به غزه

رزمایش غافلگیرانه صهیونیست ها و شبیه سازی حمله به غزه