مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 07:122022-07-07اقتصادي

تعریف اصغرآباد آبیک به عنوان روستای معیشت محور/ انشعابات غیرمجاز جمع آوری می شود


در بازدید مسئولان شهرستان آبیک از چهار روستای بخش مرکزی، کالبد بی رمق روستای اصغرآباد نیازمند جانی تازه بود و روستاهای دیگر هم با مشکلاتی مواجه بودند که رفع آنها در دستور کار مسئولان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از قزوین، بخش مرکزی شهرستان آبیک دارای 36 روستاست که طبق سرشماری نفوس و مسکن سال 95، 7 هزار و 664 نفر جمعیت است و 2 هزار و 666 نفر جمعیت دارد.

  حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک به همراه رضا کرمی زیارانی سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان آبیک، مسئولان و معاونان ادارات بنیاد مسکن شهرستان،  منابع امور آب شهرستان،  منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان،  شرکت آبفای شهرستان و راهداری و حمل و نقل جاده ای و دیگر مسئولین از روستاهای اصغرآباد،  چناسک،  شکرناب و زرجه بستان بازدید ضمن دیدار با دهیاران و شوراهای روستاها پای درد دل مردم نشست.

در این بازدیدها مسئولین در جریان مشکلات روستاها قرار گرفتند و راهکارهای لازم برای پیگیری و رفع مشکلات ارائه دادند.

  مقصد نخست مسئولین شهرستان آبیک روستای اصغر آباد بود که در حدود 25 کیلومتری شهرستان آبیک و واقع شده که 51 خانوار و 176 نفر جمعیت دارد و به نوعی در جوار نیروگاه شهید رجایی و شهرک صنعتی کاسپین یک قرار گرفته و جز  آلایندگی چیزی عایدشان نشده استـ  به راحتی بی رمقی، محرومیت و خستگی از چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف اصغرآباد آبیک به عنوان روستای معیشت محور/ انشعابات غیرمجاز جمع آوری می شود

تعریف اصغرآباد آبیک به عنوان روستای معیشت محور/ انشعابات غیرمجاز جمع آوری می شود