مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 06:422022-07-07بين الملل

شمار قربانیان بارندگی های اخیر پاکستان به 77 نفر رسید


وزیر امور تغییرات اقلیمی پاکستان، حوادث طبیعی ناشی از بارندگی های اخیر این کشور و تلفات ناشی از آن را بی سابقه و یک فاجعه ملی خواند و اعلام کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از بامداد پنجشنبه ایرنا از رسانه های پاکستانی، سناتور شیری رحمان در یک کنفرانس مطبوعاتی در اسلام آباد، گفت: میزان بی سابقه بارندگی های اخیر، مناطق مختلف از جمله ایالت بلوچستان را درنوردیده و بیشترین تلفات انسانی نیز در این استان رخ داده است.

وی افزود: 39 نفر در بخش های مختلف ایالت بلوچستان و دست کم 38 نفر در دیگر مناطق پاکستان درپی بارش شدید باران، تخریب واحدهای مسکونی و یا رانش زمین کشته شدند.

وزیر امور تغییرات اقلیمی پاکستان گفت که این کشور امسال شاهد افزایش 87 درصدی در میزان باران های موسمی بوده و این از عواقب ویرانگر تغییر آب و هواست که مردم باید آن را جدی بگیرند.

اداره هواشناسی و مدیریت حوادث غیرمترقبه پاکستان اعلام کردند که باران تا روزهای آینده در مناطق مختلف این کشور شدت خواهد گرفت و مناطق آسیب پذیر در وضعیت اضطراری قرار گرفته اند.

سال گذشته نیز سیل و رانش زمین در پی بارش شدید باران های موسمی در مناطق مختلف پاکستان صدها کشته و مصدوم برجای گذاشت و به بسیاری از واحدهای مسکونی نیز خسارت وارد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار قربانیان بارندگی های اخیر پاکستان به 77 نفر رسید

شمار قربانیان بارندگی های اخیر پاکستان به 77 نفر رسید