مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 21:572022-07-06اقتصادي

جرمی به نام مجرد بودن!


به سادگی همین تیتر، اینجا جایی برای مجردها نیست؛ سال های سال بود که بار نگاه های فرهنگی به تجرد، در برخی اقشار جامعه، بر دوش دختران و پسران مجرد سنگینی می کرد و به تازگی در راستای تجرد آگاهی بخشی شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه شرق، همچنین، در سال های اخیر به تازگی عموم جامعه بر این امر واقف شده بودند که مسائل اقتصادی و معضلات معیشتی چالش بزرگی بر سر راه ازدواج است.

در این شرایط، تجرد که انگار هنجارشکنی خودخواسته جوانان است، بار دیگر زیر فشار قانون گذاری ها قرار گرفت و دختر و پسر مجرد، طردشدگان حقوق شهروندی شدند.

در واقع بار دیگر پررنگ تر از گذشته، انزوای افراد مجرد به بهانه تحقق افزایش جمعیت رقم خورد.

پس از آنکه امتیاز تأهل و فرزندآوری در عضویت هیئت علمی دانشگاه ها مطرح و خبرساز شده بود، این برنامه به آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز رسید.

آن طور که در خبرها گفته شده، به استناد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و براساس مندرجات صفحه 5 دفترچه راهنمای ثبت نام نهمین دوره آزمون استخدامی و به تبع آن آزمون استخدامی اردیبهشت 1401 وزارت آموزش و پرورش، مقرر شده است به ازای تأهل و نیز هر فرزند دو درصد و مجموعا حداکثر تا 10 درصد به امتیاز مکتسبه آزمون کتبی داوطلب اضافه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرمی به نام مجرد بودن!

جرمی به نام مجرد بودن!