مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 21:472022-07-06اقتصادي

معاون وزیر کشور: مالیات بر ارزش افزوده در قانون جدید عادلانه توزیع نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی جمالی نژاد امشب در نشست با بخشداران، شهرداران و دهیاران شهرستان های کاشمر، کوهسرخ، خلیل آباد و بردسکن در سالن همایش های فرمانداری کاشمر، شهرداران و دهیاران را خاک ریز اول در برابر مطالبات مردم دانست و افزود: کشور در یک فضای حساس قرار دارد، ازاین رو شهرداران و دهیاران به عنوان خاک ریز اول در برابر مطالبات مردم قرار دارند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با اشاره به نقش اثرگذار هزار و 400 شهرداری و 38 هزار روستای دارای دهیاری در کشور افزود: با توجه به اینکه 76 درصد جمعیت کشور شهرنشین و 24 درصد روستانشین هستند، اگر حال دهیاری ها و شهرداری ها خوب باشد، قطعاً حال کشور هم خوب است.

وی بابیان اینکه با ایجاد رضایتمندی در شهرها و روستاها، دیوار بی اعتمادی بین مردم و حاکمیت کم می شود، ابراز کرد: با فراهم شدن امکانات و زیرساخت ها از ابتدای انقلاب در کشور خدمات ارزشمندی در مناطق شهری و روستایی انجام شده است، لذا باید مراقب باشیم در ارتباط صمیمانه و اعتماد بین مردم و حاکمیت خدشه ای وارد نشود.

جمالی نژاد با تأکید بر اینکه در شرایط سخت اقتصادی ضرورت دارد ارتباط نزدیک با مردم بیشتر و پررنگ ارتقا یابد، خاطرنشان کرد: از زمان قبول این مسئولیت اکثر روستاها و شهرهای کشور را بازدید کردم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر کشور: مالیات بر ارزش افزوده در قانون جدید عادلانه توزیع نمی شود

معاون وزیر کشور: مالیات بر ارزش افزوده در قانون جدید عادلانه توزیع نمی شود