مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 21:122022-07-06سياسي

چند کلمه با اعضای محترم مجمع روحانیون مبارز


انبار لویی در یادداشتی تحت عنوان «چند کلمه با اعضای محترم مجمع روحانیون مبارز» نوشت: حداقل یک بار شما توصیه های امام (ره) را در منشور برادری بخوانید و ببینید کجای بیانیه شما با اصول و مبانی امام و انقلاب سازگار است فقط یک خط آن را بیان کنید! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدکاظم انبارلویی در یادداشتی تحت عنوان چند کلمه با اعضای محترم مجمع روحانیون مبارز نوشت: بیانیه حضرات اعضای مجمع روحانیون مبارز را به مناسبت سی وسومین سالگرد ارتحال امام (ره) خواندم بسیار متأسف و متأثر شدم از این که جمعی که خود را منتسب به امام (ره) می دانند و مشروعیت حضور خود در سپهر سیاست ایران را از امام گرفته اند، یک فاصله نجومی با مواضع و مبانی امام (ره) داشته باشند.

قصد نداشتم در این باره کلمه ای بنویسم اما پس از گذشت یک ماه از انتشار این بیانیه فکر کردم در یک فضای خالی از عصبانیت ذهنی چند کلمه از باب نصح به آقایان را یادآور شوم.

متأسفانه در این بیانیه کلمات و واژه هایی به کار رفته که یک تصویر سیاه از انقلاب ، مردم و کشور ارائه شده بی آنکه لازم بدانند سند ، مدرک و شاهدی بیاورند.

ایران امروز به برکت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری های هوشمندانه امامین انقلاب به جایگاهی از اقتدار در منطقه و جهان رسیده که شواهد ، قرائن و استنادات آن را از باب احتجاج به خصم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند کلمه با اعضای محترم مجمع روحانیون مبارز

چند کلمه با اعضای محترم مجمع روحانیون مبارز