مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 20:322022-07-06سياسي

سیره علمی و عملی شهیدان انصاری و نورانی سرلوحه مدیران باشد


استاندار گیلان با بیان اینکه ما امانت دار راه شهیدان نورانی و انصاری و همه شهدای انقلاب هستیم، گفت: مردمی بودن و خلوص نیت و سادگی و بی آلایشی از جمله خصوصیت این شهیدان بود که باید این موارد و سیره علمی و عملی شهیدان سرلوحه مدیران در پست های مختلف باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، اسدالله عباسی امروز در مراسم سالگرد شهیدان انصاری و نورانی در مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه این دو شهید الگو و اسوه برای مدیران هستند، اظهار کرد: امام حسین و یارانش در صحرای کربلا با ایستادگی و اهدای جان خود قصد نشان دادن راه هدایت برای ما را داشتند و شهیدان ما نیز در همان مسیر گام برداشتند.

  وی با بیان اینکه دشمن از همان روزهای اول انقلاب اقدام به کارشکنی و فتنه و ترور شخصیت های برجسته انقلابی کرد، گفت: خون سرخ شهدای ترور نه تنها موجب دلسردی و سستی راه انقلاب نشد بلکه موجب شد تا مردم بر عهد خود بر انقلاب استوارتر از گذشته باشند و امروز چهار دهه از عمر انقلاب می گذرد.

  استاندار گیلان با بیان اینکه شهدایی مانند شهیدان رجایی و باهنر علی رغم عمر مدیریتی آنان کوتاه بود ولی درس بزرگی در مسیر خدمت به مردم را پایه گذاری کردند، افزود: شهیدان انصاری و نورانی نیز در دوران مدیریت خود در استان گیلان به میز و صندلی و اتاق تکیه نزدند و همواره به صورت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیره علمی و عملی شهیدان انصاری و نورانی سرلوحه مدیران باشد

سیره علمی و عملی شهیدان انصاری و نورانی سرلوحه مدیران باشد