مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 20:272022-07-06سياسي

تهران را زیباتر بسازیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوردانکا فنداکوا شهردار صوفیا (بلغارستان) عصر امروز چهارشنبه 15 تیرماه در حاشیه همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران که در برج میلاد برگزار شد با علیرضا زاکانی شهردار تهران دیدار و گفتگو کرد.

- شهردار تهران گفت: به دنبال این هستیم تا تهران را با صورت جدید و زیباتر از امروز بسازیم و بخشی از این ساختن ناظر به کالبد شهر ما و شهرسازی است به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوردانکا فنداکوا شهردار صوفیا (بلغارستان) عصر امروز چهارشنبه 15 تیرماه در حاشیه همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران که در برج میلاد برگزار شد با علیرضا زاکانی شهردار تهران دیدار و گفتگو کرد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در این دیدار در سخنانی با اشاره به این مطلب که صوفیا در کشور بلغارستان نقش پر رنگی دارند و بسیار خوشحالم که شهردار این شهر یک عنصر فرهنگی است، گفت: 2 شهر تهران و صوفیا و 2 ملت ایران و بلغارستان موضوعات زیادی دارند که می توانند به یکدیگر منتقل کنند.

زاکانی افزود: شهر تهران 70 هزار هکتار مساحت دارد و قدمت آن نیز بر اساس آثار باستانی پیدا شده نزدیک به 7 هزار سال و در کنار آن 237 سال پایتخت ایران است و نقش اثر گذاری بر روی شهر ها و کشور هایی که با ایران و تهران پیوستگی دارند، دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران را زیباتر بسازیم

تهران را زیباتر بسازیم