مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 19:472022-07-06سياسي

تحریم ها با هدف افزایش سرمایه گذاری در ایران برداشته شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر که به تهران سفر کرده است، بعدازظهر (چهارشنبه) با علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و پیرامون مسائل دوجانبه و منطقه ای، - دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تحریم های ظالمانه علیه ایران باید به گونه ای برداشته شود که همه کشور ها بتوانند با حفظ منافع بلندمدت به راحتی در ایران سرمایه گذاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر که به تهران سفر کرده است، بعدازظهر (چهارشنبه) با علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و پیرامون مسائل دوجانبه و منطقه ای، آخرین تحولات سیاسی و امنیتی و همچنین بررسی برخی پرونده های خاص گفتگو کرد.

در این دیدار شمخانی با تبیین سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و نقش محوری همسایگان در روابط خارجی کشورمان تصریح کرد: سیاست دائمی ایران در قبال همسایگان توسعه روابط همه جانبه و راهبردی، توام با حسن همجواری است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان از تروریسم و صهیونیسم به عنوان دو عنصر اصلی ایجاد ناامنی در منطقه یاد کرد و افزود: هر ائتلافی با رژیم صهیونیستی و لو غیرامنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها با هدف افزایش سرمایه گذاری در ایران برداشته شوند

تحریم ها با هدف افزایش سرمایه گذاری در ایران برداشته شوند