مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 19:172022-07-06سياسي

شمخانی: هر ائتلافی با رژیم صهیونیستی ثبات و امنیت منطقه را تهدید می کند


دبیر شورای عالی امنیت ملی خطاب به وزیر خارجه قطر گفت: هر ائتلافی با رژیم صهیونیستی ولو غیرامنیتی و غیرنظامی ثبات و امنیت منطقه را تهدید خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر که به تهران سفر کرده است، بعدازظهر (چهارشنبه) با علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و پیرامون مسائل دوجانبه و منطقه ای، آخرین تحولات سیاسی و امنیتی و همچنین بررسی برخی پرونده های خاص گفتگو کرد.

در این دیدار شمخانی با تبیین سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و نقش محوری همسایگان در روابط خارجی کشورمان تصریح کرد: سیاست دائمی ایران در قبال همسایگان توسعه روابط همه جانبه و راهبردی، توام با حسن همجواری است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان از تروریسم و صهیونیسم به عنوان دو عنصر اصلی ایجاد ناامنی در منطقه یاد کرد و افزود: هر ائتلافی با رژیم صهیونیستی و لو غیرامنیتی و غیرنظامی ثبات و امنیت منطقه را تهدید خواهد کرد.

 شمخانی با بیان اینکه رفتار ایران در منطقه نشان داده که جمهوری اسلامی همواره به امنیت جمعی و حفظ تمامیت ارضی کشورها به عنوان یک راهبرد دائمی اهتمام داشته است، خاطرنشان کرد: محکومیت اشغال کویت توسط صدام و حمایت از قطر در مقابله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمخانی: هر ائتلافی با رژیم صهیونیستی ثبات و امنیت منطقه را تهدید می کند

شمخانی: هر ائتلافی با رژیم صهیونیستی ثبات و امنیت منطقه را تهدید می کند