مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 17:472022-07-06سياسي

لزوم تقویت نظارت بر معاملات با استفاده از سامانه های الکترونیکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست شورای معاونین سازمان بازرسی کل کشور به ریاست خداییان و با محوریت اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر رییس، - رییس سازمان بازرسی کل کشور ارتقای نظارت ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: بهره گیری از سامانه های الکترونیکی دستگاه ها به ویژه در زمینه معاملات و مناقصات و فراهم سازی بستر ارتباطی این سامانه با سازمان بازرسی کل کشور پیگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست شورای معاونین سازمان بازرسی کل کشور به ریاست خداییان و با محوریت اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر رییس، مسئولان و جمعی از کارکنان قوه قضاییه برگزار و در این جلسه چهار ساعته اجرای سریع و دقیق دستورات معظم له در این سازمان، مورد تاکید قرار گرفت.

خداییان در این نشست با تاکید بر اهمیت مفاد فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: رهنمود های معظم له به عنوان چراغ راه قوه قضاییه در راه رسیدن به اهداف کلان خود، باید بدون اتلاف زمان و به صورت دقیق، جامع و کارشناسی در سازمان بازرسی کشور مطمح نظر همه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: سازمان بازرسی کل کشور در هماهنگی با سایر بخش های قوه قضاییه، از همه ظرفیت های موجود برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت نظارت بر معاملات با استفاده از سامانه های الکترونیکی

لزوم تقویت نظارت بر معاملات با استفاده از سامانه های الکترونیکی