مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 17:322022-07-06سياسي

شورای عالی استان ها از اهداف تعیین شده فاصله دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرویز سروری که در نشست هم اندیشی اعضای شورای عالی استان ها با حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور سخن می گفت، - رییس شورای عالی استان ها با اشاره به اینکه در قانون اساسی آمده که شورای عالی استان ها برای جلوگیری از تبعیض به وجود بیاید، گفت: اما آن چیزی که قانون اساسی تأکید می کند با وضعیت فعلی شوراها، فاصله بسیاری دارد و یک بیگانگی بین آنچه هست و آن چیزی که باید وجود داشته باشد را مشاهده می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرویز سروری که در نشست هم اندیشی اعضای شورای عالی استان ها با حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور سخن می گفت، گفت: حجت الاسلام و المسلمین منتظری از حامیان شورا ها و از مسئولان بسیار معتقد به شورا ها است که این موضوع ما را امیدوار به حمایت های ایشان می کند.

وی افزود: جامعه شورایی کشور با 126 هزار عضو که از دل مردم آمده اند، یک ظرفیت بی بدیل است و فرمان امام خمینی (ره) در نهم اردیبهشت سال 58 و دو ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مورد شوراها، نشان از جایگاه و اهمیت شورا ها در منظومه فکری ایشان دارد.

سروری خاطرنشان کرد: متأسفانه حوادث و مشکلات ابتدای انقلاب باعث شد شورا ها با تأخیری 20 ساله کار خود را آغاز کنند و هنوز هم نتوانسته ایم به جایگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی استان ها از اهداف تعیین شده فاصله دارد

شورای عالی استان ها از اهداف تعیین شده فاصله دارد