مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 16:372022-07-06سياسي

خروجی دوره های آموزشی ایجاد و تسریع خدمات بهینه باشد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: بازخورد و خروجی دوره های آموزشی کارکنان دستگاه های اجرایی باید ایجاد، تسهیل و تسریع خدمات بهینه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، محمد فرشکاران ظهر امروز در جلسه کارگروه آپفن استان بر لزوم تغییر رویکردهای آموزشی تاکید و اظهار کرد: معمولا هر تغییری با حواشی، موانع و مقاومت هایی که از سر عادت رخ می دهد مواجه است که در بسیاری مواقع این عادت ها جامعه را به بن بست می کشاند.

وی افزود: رفتارها و سکنات آموزشی و پژوهشی ما در گذشته نتوانسته تحولات و تسهیل گری های مورد انتظار را ایجاد کند که این امر نشان می دهد یک جای کار می لنگد و اشکالات مهمی در این عرصه وجود دارد که باید رفع شود.

فرشکاران تصریح کرد: اگر در بستر سلامت اداری پیامدهای منفی بروز می کند حاکی از این است که آموزش ها و پژوهش های ما فاقد فرایندشناسی و بهبودبخشی در بطن خود بوده اند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی اذعان داشت: لازم است رویکرد تغییر را با بهره گیری از حوزه دانش، نوآوری، آموزش و برگزاری کارگاه های خاص ایجاد کنیم تا این تغییرات در جهت خدمت و ملموس باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروجی دوره های آموزشی ایجاد و تسریع خدمات بهینه باشد

خروجی دوره های آموزشی ایجاد و تسریع خدمات بهینه باشد