مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 16:272022-07-06سياسي

روحیه انجام کارهای خیر در زنجان بالا است/ شعبه موسسه خیریه محکم در زنجان افتتاح شد


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به تنوع فعالیت موسسات خیریه در این استان، گفت: روحیه مشارکت در امور خیریه و انجام کارهای خیر در زنجان بالا و قابل توجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی در آیین افتتاح موسسه خیریه حمایت از کودکان دارای ناهنجاری های مادرزادی (محکم) در زنجان با تقدیر از اقدامات خیران در راه اندازی این خیریه خطاب به آن ها اظهار کرد: شما به جمعیتی خدمت می کنید که شیرینی و حلاوت تا پایان عمر یعنی به اندازه عمر یک انسان در خاطره ها باقی می ماند چرا که جامعه هدف شما امروز کودک هستند و فردا بزرگ می شوند و باید به خاطر این توفیق شکرگزار درگاه الهی باشید.

امام جمعه زنجان افزود: بدون شک کودکانی که امروز از موسسه خیریه محکم خدمت دریافت می کنند بعد از بزرگ شدن که وارد عرصه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی می شوند، روح قدردانی، آنان را وادار به توسعه و کمک این امر خیر خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه در آیات و روایات، دو نوع اجل برای انسان مطرح شده است که شامل اجل قطعی و اجل شناور است، ادامه داد: طبق آیات و روایات، احسان و نیکی، اجل معلق یا شناور را به تاخیر می اندازد.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه احسان می تواند در زمینه های مختلف از جمله مالی، زبانی، هدایتی و درمانی صورت گیرد، خاطرنشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه انجام کارهای خیر در زنجان بالا است/ شعبه موسسه خیریه محکم در زنجان افتتاح شد

روحیه انجام کارهای خیر در زنجان بالا است/ شعبه موسسه خیریه محکم در زنجان افتتاح شد