مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 16:122022-07-06حوادث

طوفان گرد و غبار 355 نفر را در منطقه سیستان راهی بیمارستان کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان، روح اله سرگزی گفت: 355 نفر در منطقه سیستان طی 2 روز گذشته به دلیل عوارض ناشی از گردو غبار به مراکز درمانی و بیمارستان مراجعه کردند.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: در این بازه زمانی 355 نفر در منطقه سیستان به دلیل عوارض ناشی از گردو غبار به مراکز درمانی مراجعه کردند که از این تعداد 307 نفر به صورت سرپایی درمان و 48 نفر هم به دلیل شدت عارضه بستری شدند.

وی بیماری حاصل از گرد و غبار را بیماری تنفسی عنوان کرد و افزود: پس از اعلام ستاد بحران، مراکز درمانی، پایگاه ها و بیمارستان های منطقه برای بروز هر گونه مشکلات احتمالی و افزایش آمار مراجعه کنندگان به صورت 24 ساعته در آماده باش هستند.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تمامی نیروهای ‏امدادی و خدمات رسان در مسیرهای ارتباطی منطقه سیستان آماده باش ‏هستند تا در صورت نیاز اقدام به کمک رسانی به شهروندان کنند.

‏ وی بیان کرد: طوفان گردو غبار زمانی اطلاق به طوفان می شود که سرعت باد بالای 54 کیلومتر بر ساعت باشد در واقع  ممکن است در یک منطقه پدیده گردوغبار را داشته باشیم اما طوفان گردو غبار نباشد چون سرعت  باد کمتر از آن چیزی باشد که  به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان گرد و غبار 355 نفر را در منطقه سیستان راهی بیمارستان کرد

طوفان گرد و غبار 355 نفر را در منطقه سیستان راهی بیمارستان کرد