مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 15:572022-07-06سياسي

اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت مردم، اثرگذارتر است


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: مردم محور بودن برنامه های فرهنگی به مراتب موفق تر است و دستگاه های اجرایی، پشتوانه برگزاری این برنامه ها باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضوان باقالاچی بعدازظهر امروز در نشست هم اندیشی برنامه های هفته اردبیل که در تالار خطایی مجموعه شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: اجرای برنامه های فرهنگی از جمله برنامه های روز شیخ صفی الدین اردبیلی با محوریت مردم، می تواند به مراتب تاثیرگذارتر بوده و موفق عمل کند و دستگاه های اجرایی نیز با پشتیبانی از این برنامه ها در برگزاری هرچه بهتر آنها نقش ایفا کند.

وی به نقش موثر رسانه ها در روشنگری و اهمیت معرفی فرهنگ و مفاخر دوران صفوی به مردم اشاره کرد و افزود: ما مفاخر، الگو و فرهنگ های متعدد اصیلی داریم که صرفا نیاز به معرفی و احیا دارند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با اعلام اینکه معاندان به دنبال از بین بردن فرهنگ و آداب و سنن هستند، تاکید کرد: مسئله هویت سازی برای جوانان، موضوع پر اهمیتی است که نیازمند برنامه ریزی بوده و حوزه فرهنگ و هنر می تواند نسبت به احیای فرهنگ و سنت و هویت کمک شایانی کند.

توحید دلاور قوام، دبیر بزرگداشت روز شیخ صفی الدین اردبیلی نیز در این مراسم تصریح کرد: برنامه ها در تمامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت مردم، اثرگذارتر است

اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت مردم، اثرگذارتر است