مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 14:172022-07-06سياسي

افت شش متری سفره های آب زیرزمینی در لرستان


امینی با بیان اینکه بر استفاده از منابع آب زیرزمینی و چشمه و راهکارهای مناسب با جلوگیری با خطر بی آبی در حوزه منابع آب ایران تمرکز خواهد شد، - تصریح کرد: افت شش متری سفره های آب زیرزمینی در لرستان جای تامل دارد و سبب فرونشست و مسائل جنبی خواهد شد.

معاون راهبردی و نظارت بر بهره برداری شرکت آبفای کشور گفت: افت شش متری سفره های آب زیرزمینی در لرستان جای تامل دارد.

هاشم امینی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: کم آبی و بی آبی در بخش های شرب، صنعت و کشاورزی یکی از چالش های بزرگ کشور است که همه حوزه ها را درگیر خود کرده است و نیازمند تدابیر خاص دارد تا برنامه ریزی دقیق تری در منابع و مصارف انجام شود.

وی با بیان اینکه برنامه های بازدید از استان ها، به نحوی است که بازدید میدانی و تمرکز بر پروژه ها با چالش منابع آب در اولویت قرار دارد، افزود: لرستان با میزان بارش بیش از 350 میلی متر در سال به این نحو که در بخش شرب و کشاورزی با تنش مواجه است جای تامل دارد؛ عدم تمرکز و برنامه ریزی در ذخیره آب های سطحی و روان آب ها موجب ناپایداری آب در شرب و کشاورزی شده است.

معاون راهبردی و نظارت بر بهره برداری شرکت آبفای کشور گفت: آب شرب شهرهای لرستان از چشمه و چاه تامین می شود که این مساله در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت شش متری سفره های آب زیرزمینی در لرستان

افت شش متری سفره های آب زیرزمینی در لرستان