مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 13:222022-07-06سياسي

پناهیان: ممنوعیت قمار و مشروب به ملت قدرت داده


وی با یادآوری قدرت مکتب سلیمانی بزرگ با قاطعیت خاطرنشان کرد: باید به نوجوانان و جوانان قدرت عزم، فکر و اراده بدهیم و در همه حوزه ها آن ها را قوی تربیت کنیم.

- حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در سومین یادواره شهدای شهرداری قم که با حضور جمعی از مدیران و خانواده شهدا برگزار شد، اظهار داشت: باید راه شهدا را ادامه داده و پیام آن ها را به درستی دریافت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وی حفظ و ایجاد قدرت را تنها شیوه زنده نگه داشتن راه شهدا دانست و افزود: وقتی مقام معظم رهبری شهدا را مظهر قدرت ملت می داند باید بدانیم شهدا هم قدرتمند هستند و هم قدرت آفرین و این خصلت را باید در جامعه ایجاد کنیم تا راه شهدا زنده بماند.

او بر تربیت قدرتمند فرزندان تأکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری ملت را قوی تربیت کرده و از بسیج انتظار قدرت دارد و از همه مسئولان می خواهد تا باقدرت دادن به ملت، مردم را در تمام تصمیم گیری ها سهیم کنند.

وی تشکیل هیئت های اندیشه ورز در بسیج را نشان از قدرت بخشی به بسیج دانست و ابراز کرد: مقام معظم رهبری اجازه نمی دهد بسیج تنها مطیع باشد و با تأکید بر تشکیل هیئت اندیشه ورز تلاش می کنند بسیج را که تحت مدیریت مستقیم ایشان است قدرتمند و با تفکر تربیت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پناهیان: ممنوعیت قمار و مشروب به ملت قدرت داده

پناهیان: ممنوعیت قمار و مشروب به ملت قدرت داده