مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 13:172022-07-06سياسي

صادرات سامانه حفاظتی دانش بنیان به قزاقستان و مالزی


سامانه حفاظتی مجموعه ای از قطعات الکترونیک، سخت افزارها کنترل کننده های دیتا و نرم افزارهای کامپیوتر است که به صورت هوشمند امنیت مجموعه ها را پایش و کنترل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،فرید کیهانی مدیرعامل شرکت شتاب آرا تک با اشاره به این که سامانه حفاظتی جهت تشخیص نفوذ و اعلام هشدار بالا رفتن از حصار پیرامونی به کار می رود، گفت: سامانه حفاظتی نوعی سیستم حفاظتی در جهت تشخیص مکان نفوذ متجاوزین و اعلام هشدار در صورت بالا رفتن از حصار است.

اعلام مکان دقیق نفوذ سامانه حفاظتی، فرمان به نزدیک ترین دوربین مداربسته گردان را بدون نیاز به هیچ گونه سخت افزار اضافی پس از نفوذ در دستور کار قرار می دهد و پارگی یا قطع شدن کابل های سنسور و اعلام هشدار را نیز بدون نقص تشخیص می دهد.

تشخیص قطع برق هر یک از آنالایزرهای موجود در محیط و اعلام هشدار، اعلام مکان دقیق نفوذ و فرمان به سیستم های حفاظتی، اعلام مکان دقیق نفوذ توسط نرم افزار اتاق مانیتورینگ، قابلیت تنظیمات سیستم و کنترل میزان حساسیت سیستم توسط  نرم افزار کامپیوتری اتاق مانیتورینگ، قابلیت خاموش و روشن کردن، کنترل میزان حساسیت توسط ریموت کنترل سخت افزاری قابل نصب در اتاق مانیتورینگ از جمله مزایای سامانه حفاظتی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات سامانه حفاظتی دانش بنیان به قزاقستان و مالزی

صادرات سامانه حفاظتی دانش بنیان به قزاقستان و مالزی