مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 13:172022-07-06سياسي

مسابقات قرآن بسیج امسال دوبار برگزار می شود/ برگزاری رقابت خانوادگی بسیجیان


بیست وهشتمین دوره مسابقات قرآن بسیج در حالی تیرماه برگزار می شود که دور بیست ونهم هم اواخر امسال برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس نشست خبری بیست وهشتمین دوره مسابقات قرآن بسیج با حضور حجت الاسلام احسان رضایی معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفان در محل این معاونت برگزار شد.

برگزاری دو دوره مسابقات قرآن بسیج در یک سال در این نشست حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه امسال دوره مسابقات قرآن بسیج برگزار می شود، گفت: با توجه به اینکه به دلیل شیوع کرونا مسابقات قرآن بسیج امسال و در اواخر سال بیست ونهمین دوره رقابت ها را هم برگزار می کنیم.

زمان و مکان برگزاری مسابقات وی درباره مراسم افتتاحیه و اختتامیه این رقابت ها گفت: آیین افتتاحیه 21 تیر و مراسم اختتامیه 23 تیرماه در سازمان بسیج، مجتمع 5 آذر، سالن شهید فهمیده برگزار می شود.

حضور 20 هزار نفر در مسابقات قرآن بسیج معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفان از حضور 200 شرکت کننده در این رقابت ها خبرداد و گفت: امسال در مرحله شهرستانی بالغ بر 20 هزار شرکت کننده داشتیم که از این میان دو هزار نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند و در مرحله کشوری 200 شرکت کننده جواز حضور در رقابت های کشوری را پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات قرآن بسیج امسال دوبار برگزار می شود/ برگزاری رقابت خانوادگی بسیجیان

مسابقات قرآن بسیج امسال دوبار برگزار می شود/ برگزاری رقابت خانوادگی بسیجیان