مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 13:022022-07-06اقتصادي

برای تغییر الگوی مصرف برق به گفتمان سازی نیاز است


فاطمه محمد بیگی درباره اوضاع تامین برق در سال جاری اظهار داشت: در گذشته در حوزه صنعت برق شاهد نوعی رها شدگی و عدم تحقق سیاست های کلان تولیدی بودیم.

- فاطمه محمد بیگی درباره اوضاع تامین برق در سال جاری اظهار داشت: در گذشته در حوزه صنعت برق شاهد نوعی رها شدگی و عدم تحقق سیاست های کلان تولیدی بودیم و نه تنها نیروگاه های برق کشور چندان توسعه نیافتند، که در زمینه نوسازی و احیای نیروگاه های کنونی نیز اقدام قابل توجهی رخ نداد.

وی با اشاره به اهتمام به مسائلی نظیر ریکاوری نیروگاه ها، اصلاح ایرادات و نیز توسعه شبکه های توزیع و ظرفیت تولید خاطرنشان کرد: اکنون در شرایطی هستیم که در سال جدید میزان قطعی برق در بخش های مختلف در مقایسه با سال قبل به مراتب کاهش یافته است.

این نماینده مجلس در ادامه با تأکید بر ضرورت توجه به صنایع کوچک در مقایسه با صنایع بزرگ گفت: نکته ای که اینجا باید به آن اشاره کنم این است که توجه بیشتر مسئولان به صنایع بزرگ است و این در حالی است که نباید نسبت به صنایع کوچک بی توجه بود، چراکه تأمین انرژی کافی برای این صنایع از اهمیت به مراتب بالاتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تأمین انرژی برای صنایع نسبت به گذشته سخت تر شده است، گفت: برای اینکه بتوانیم مشکلات تأمین انرژی صنایع چه در حوزه گاز و چه در حوزه برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تغییر الگوی مصرف برق به گفتمان سازی نیاز است

برای تغییر الگوی مصرف برق به گفتمان سازی نیاز است