مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 12:572022-07-06سياسي

خبر کشف پیکر شهید مهدی باکری تکذیب شد


شهید مهدی باکری فرمانده لشکر 31 عاشورا اسفند سال 1363 در جریان عملیات بدر زمانی که نیرو های بعثی رزمندگان اسلام را در جزیره مجنون به محاصره خود درآورده بودند بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن به شهادت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، کمیته جست وجوی مفقودین ستاد کل نیرو های مسلح به عنوان مسوول پیگیری تفحص و شناسایی پیکر های شهدای دفاع مقدس اعلام کرد که خبر مربوط به کشف پیکر شهید مهدی باکری کذب است.

مطلبی درباره کشف پیکر شهید مهدی باکری چند روزی است که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، مطلبی که در آن هیچ اشاره ای به منبع خبر و نقل قول نشده است.

کمیته جست وجوی مفقودین ستاد کل نیرو های مسلح به عنوان مسوول پیگیری تفحص و شناسایی پیکر های شهدای دفاع مقدس است دقایقی پیش به شایعات اخیر فضای مجازی پاسخ داد و در اطلاعیه ای اعلام کرد خبر مربوط به کشف پیکر شهید مهدی باکری کذب است و هر از چندگاهی افرادی با اهداف خاص اقدام به پخش این شایعات می کنند؛ لذا از مردم عزیز و دل داده شهدا درخواست می گردد اخبار مربوط به تفحص شهدا را از مرجع رسمی رسانه کمیته جستجوی مفقودین به نشانی های زیر دریافت نمایند.

شهید مهدی باکری فرمانده لشکر 31 عاشورا اسفند سال 1363 در جریان عملیات بدر زمانی که نیرو های بعثی رزمندگان اسلام را در جزیره مجنون به محاصره خود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر کشف پیکر شهید مهدی باکری تکذیب شد

خبر کشف پیکر شهید مهدی باکری تکذیب شد