مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 12:472022-07-06پزشكي

فعالیت 40 انجمن و موسسه خیریه در زنجان


معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تعداد انجمن ها و موسسات خیریه فعال در استان را 40 مورد اعلام و اظهار کرد: این خیریه ها با رویکرد های مختلف نسبت به ارائه خدمات اقدام می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان مجید صادقی در گردهمایی مدیران انجمن های حمایت از بیماران کلیوی کشور که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی استان زنجان برگزار شد، تعداد انجمن ها و موسسات خیریه فعال در استان را 40 مورد اعلام و اظهار کرد: این خیریه ها با رویکرد های مختلف نسبت به ارائه خدمات اقدام می کنند.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر همراهی دانشگاه با موسسات و انجمن های خیریه افزود: دانشگاه در این راستا به هر اقدامی که از درد و رنج بیماران بکاهد کمک خواهد کرد.

وی با تشریح سابقه فعالیت خود در عرصه فعالیت های درمانی و همچنین درگیری یکی از نزدیکان خود با بیماری کلیه گفت: به عنوان یک درمانگر به خوبی مشکلات این بیماران را درک کرده از این رو از کمک به بیماران و همچنین انجمن های خیریه دریغ نخواهد شد.

صادقی با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی با نگاه خاص به همه بیماران خاص از جمله بیماران کلیوی توجه می کند ادامه داد: یکی از مهمترین و کلیدی ترین سلامت مردم فعالیت در حوزه پیشگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 40 انجمن و موسسه خیریه در زنجان

فعالیت 40 انجمن و موسسه خیریه در زنجان