مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 12:122022-07-06سياسي

سازمان سینمایی در ساخت سینما در استان ها مشارکت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، محمد خزاعی امروز در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به شکل گیری شورای عالی سینما به ریاست معاون اول رییس جمهور، گفت: اشخاص حقیقی و حقوقی در حوزه سینما و برخی وزارتخانه ها در این شورا حضور دارند و دغدغه های فعالان این حوزه در این شورا مطرح و برای حل آن برنامه ریزی می شود، همچنین شورای هنر بعد از 12 سال تعطیلی مجددا احیا شد.

رییس سازمان سینمایی کشور با تاکید بر اینکه در سفر به استان ها، نقاط ضعف و قوت در حوزه فرهنگ و هنر احصا می شود، خاطرنشان کرد: درصدد هستیم تا سال 1403 با برنامه ریزی بخشی از این مشکلات را حل کنیم.

خزاعی با بیان اینکه طبق استانداردها باید به ازای هر یک هزار نفر جمعیت یک سالن سینما وجود داشته باشد، یادآور شد: در کشور ایران مجموعا 600 سالن سینما وجود دارد، همچنین  232 شهرستان بالای 50 هزار نفر جمعیت کشور فاقد سینما است.

رییس سازمان سینمایی کشور با اشاره به اینکه مردم علاقه شدیدی به دیدن فیلم به صورت دسته جمعی دارند، خاطرنشان کرد: سینما با افزایش تکنولوژی کارکرد خود را از دست نخواهد داد، سینماها کارکرد آموزشی نیز خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان سینمایی در ساخت سینما در استان ها مشارکت می کند

سازمان سینمایی در ساخت سینما در استان ها مشارکت می کند