مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 12:122022-07-06اجتماعي

ارسال 20 کانکس از بوشهر به مناطق زلزله هرمزگان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: با مساعدت ستاد مدیریت بحران استان بوشهر20 دستگاه کانکس به مناطق زلزله هرمزگان ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم اخترشناس ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی نشست مسئولان ستاد مدیریت بحران استان در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و تصمیم این ستاد، دیروز سه شنبه 14 تیرماه کانکس های مذکور با تعداد 12 دستگاه تریلر بخش خصوصی و ماشین آلات راهداری به هرمزگان ارسال شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر افزود: این کانکس ها به مناطق زلزله زده هرمزگان خصوصا روستای سایه خوش کانون زلزله اخیر ارسال شده و در اختیار مسئولان ستاد مدیریت بحران هرمزگان قرارگرفته است.

وی با بیان اینکه بوشهر به عنوان استان معین هرمزگان انتخاب شده است تصریح کرد: با موافقت استاندار محترم، بوشهر بعنوان استان معین در موضوع کمک رسانی به زلزله زدگان  هرمزگان انتخاب شده و ستاد مدیریت بحران و بخش حمل و نقل نیز آماده ارسال کمک های مردمی به این استان هستند.

  اخترشناس عنوان کرد: در حوادث غیرمترقبه پیشین و سیل دو سال قبل هرمزگان نیز امکانات ولجستیک راهداری استان شامل تعداد 20 دستگاه ماشین آلات و 30 نفر نیرو به این استان اعزام و در بازسازی راه های تخریب شده از سیل مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 20 کانکس از بوشهر به مناطق زلزله هرمزگان

ارسال 20 کانکس از بوشهر به مناطق زلزله هرمزگان