مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 12:122022-07-06سياسي

آیت الله مهدوی: مردم برای سلامتی آیت الله ناصری دعا کنند


در پی انتشار خبری مبنی بر آسیب دیدگی و بستری شدن عالم ربانی و استاد اخلاق آیت الله ناصری در بیمارستان، بیت آیت الله ناصری و نیز آیت الله مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری در پیام های جداگانه از مردم درخواست کردند برای سلامتی ایشان دعا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، بیت آیت الله ناصری از اساتید حوزه علمیه در پی انتشار خبری مبنی بر آسیب دیدگی و بستری شدن این عالم ربانی و استاد اخلاق در بیمارستان و نگرانی دوستداران ایشان طی پیامی از مردم درخواست کرد تا برای سلامتی ایشان دعا کنند.

متن درخواست به شرح زیر است: ضمن تقدیر از تفقد دوستان و ارادتمندان حضرت والد، جناب حضرت آیت الله ناصری امیدوار به بهبود، صحت و عافیت کامل ایشان هستیم و دوستانی که لطف کردند و می خواهند، باز این لطف و احسان را ادامه بدهند، سزاوار است که برای سلامتی و بازیافت صحت کامل و شفای عاجل ایشان هر کدام که در فرصتشان و وسعت وقتشان هست چهل مرتبه سوره حمد را تلاوت و قرائت کنند.

    هم چنین آیت اله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان و عضو مجلس خبرگان رهبری در پیامی درخواست کرد عموم مردم برای سلامتی این عالم ربانی و استاد اخلاق دعا کنند.

آیت الله مهدوی در این پیام اظهار کرد: با تاسف شنیدیم حال عمومی حضرت آیت الله ناصری مناسب نیست و همه نیاز داریم به اینک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مهدوی: مردم برای سلامتی آیت الله ناصری دعا کنند

آیت الله مهدوی: مردم برای سلامتی آیت الله ناصری دعا کنند