مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 12:072022-07-06بين الملل

لاپید: به سوالات فرانسه درباره وضعیت فلسطین پاسخ نمی دهیم


نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در پاریس به سر می برد، اذعان کرد که تل آویو نمی تواند به سوالات قانونی فرانسه درباره وضعیت فلسطین پاسخ دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یاییر لاپید نخست وزیر پیشبرد امور رژیم صهیونیستی روز گذشته (سه شنبه) طی نشستی مطبوعاتی در پاریس، با امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه درباره سیاست تل آویو در قبال فلسطین اظهار نظر کرد.

طبق گزارش پایگاه خبری i24 ، نخست وزیر موقت تل آویو در این نشست خبری تصریح کرده که دیدار و گفت وگو با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین را بعید نمی داند اما او تاکید دارد که هم اکنون چنین نشستی با عباس برای او مطرح نیست.

لاپید در پاسخ به خبرنگاران درباره درخواست ماکرون رییس جمهور فرانسه برای ازسرگیری مذاکرات بین رژیم صهیونیستی و فلسطینیان، اظهار داشت که تلاش برای پیشبرد امور کابینه فعلی و محدودیت های موجود در موضوع فلسطین ثابت است؛ فرانسوی ها از ما سوالاتی قانونی در این خصوص دارند، اما آن ها می دانند که این کابینه نمی تواند همه موارد و مسائل را انجام دهد.

از سوی دیگر، یک منبع سیاسی به شبکه13 رژیم صهیونیستی تاکید کرده است که موضوع ابتکارات حُسن نیت تل آویو در قبال فلسطینی ها، پیش از سفر جو بایدن رییس جمهور آمریکا به سرزمین های اشغالی به دقت در حال بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاپید: به سوالات فرانسه درباره وضعیت فلسطین پاسخ نمی دهیم

لاپید: به سوالات فرانسه درباره وضعیت فلسطین پاسخ نمی دهیم