مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 11:522022-07-06بين الملل

افشاگری «الاخبار» درباره دومین عملیات حزب الله علیه صهیونیست ها


یک روزنامه لبنانی به نقل از منابع آگاه خبر داد که حزب الله پیش از عملیات اعلام شده در روز شنبه، یک عملیات دیگر روز چهارشنبه قبل از آن انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه الاخبار ، امروز (چهارشنبه)، از دومین عملیات حزب الله لبنان بر فراز سکوی گازی کاریش و پیام تل آویو از طریق میانجی های اروپایی به حزب الله خبر داد.

حزب الله لبنان، شامگاه شنبه، در بیانیه ای اعلام کرده بود که برای هشدار به رژیم صهیونیستی سه پهپاد غیرمسلح خود را به سکوی گازی کاریش فرستاده است.

عملیات اول و دوم حزب الله روزنامه الاخبار به نقل از منابع آگاه در این خصوص خبر داد: پهپادهایی که شنبه گذشته پرتاب شدند، اولین عملیات نبود، بلکه یک عملیات دیگر نیز پیش از آن در روز چهارشنبه انجام شد.

منابع مذکور اضافه کردند: آمریکایی ها گیج شدند و برای سؤال درباره آنچه رخ داد چندین بار تماس گرفتند.

طبق گفته این منابع، پاسخ این بود که آن ها نباید غافلگیر شوند چراکه از پیش از موضع اعلام شده از سوی مقاومت آگاهی داشتند که تأکید کرده بود تا زمانی که توافق تکمیل نشده است، به اسراییل اجازه استخراج گاز را نخواهد داد.

منابع مذکور که اشاره ای نیز به نام آن ها نشده، اظهار داشتند که عملیات پهپادی حزب الله به دو دلیل انجام شد که اولین دلیل آن پاسخ مبهمی بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری «الاخبار» درباره دومین عملیات حزب الله علیه صهیونیست ها

افشاگری «الاخبار» درباره دومین عملیات حزب الله علیه صهیونیست ها