مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 11:472022-07-06سياسي

شادمهر: طرح درآمد پایدار دهیاران در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید


نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح درآمد پایدار دهیاران با 184 رای در صحن مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و در شورای نگهبان نیز بعد از بررسی تصویب شد و از هفته های آینده اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، امانقلیچ شادمهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی روستاهای شرق گلستان اظهار کرد: طرح درآمد پایدار به عنوان یک لایحه در صحن مجلس شورای اسلامی مطرح و با 184 رای تصویب شد، این طرح در شورای نگهبان نیز تایید و تصویب شده و از هفته های آینده اجرایی می شود.

وی تصریح کرد: طرح جامع مدیریتی در 84 ماده و هشت فصل با تعاریف کلی حقوق دهیاران در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مطرح شده و ظرف دو ماه آینده به صحن مجلس شورای اسلامی آورده و مورد بررسی قرار می گیرد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: لایحه استخدام و اشتغال دهیاران که برخی از آنها با 10 سال سابقه فعالیت در این حوزه بلاتکلیف بوده در کمیسیون اجتماعی مطرح شده تا بتوانیم این موضوع را به سرانجام برسانیم.

شهردار گنبدکاووس در این همایش گفت: پیشنهاد می شود دهیاران روستاهای اقماری شهر گنبدکاووس که گاها برخی از آنها به قدری متصل به شهر بوده که به نظر می رسد نقطه جداکنندگی ندارند، با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر زیباسازی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شادمهر: طرح درآمد پایدار دهیاران در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید

شادمهر: طرح درآمد پایدار دهیاران در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید