مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 11:322022-07-06بين الملل

ترور فرماندهان سپاه، درخواست نامزد فرماندهی ارتش اسراییل


راه های پیشنهادی او برای تضعیف سپاه: هدف قرار دادن کادر رهبری و فرماندهان و عوامل کلیدی سپاه و نیز صدور احکام دستگیری بین المللی علیه آنهاست.

- راه های پیشنهادی او برای تضعیف سپاه: هدف قرار دادن کادر رهبری و فرماندهان و عوامل کلیدی سپاه و نیز صدور احکام دستگیری بین المللی علیه آنهاست.

نامزد ریاست ستاد مشترک ارتش اسراییل در مقاله ای خواستار ترور فرماندهان رده بالای سپاه پاسداران ایران برای تضعیف موقعیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از روزنامه جروزالم پست، سرلشکر ایال زمیر یکی از نامزدهای جانشینی آویو کوخاوی فرمانده ارتش اسراییل، با نگارش مقاله ای در موسسه واشنگتن آمریکا خواستار ترور رهبران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شد.

او که یک سال گذشته را به عنوان کارشناس نظامی مهمان در موسسه واشنگتن برای مطالعات خاورمیانه سپری کرده، در مقاله ای با عنوان مقابله با راهبرد منطقه ای ایران: رویکردی جامع بلندمدت نوشته: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ستون فقرات رژیم و ابزار اصلی برای تسلط بر منطقه است.

این ژنرال اسراییلی تاکید کرده کارزار خنثی کردن برنامه های منطقه ای ایران در سراسر خاورمیانه با ائتلاف منطقه ای آمریکا، اسراییل و کشورهای عربی خلیج فارس (عربستان سعودی، امارات، عمان، بحر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور فرماندهان سپاه، درخواست نامزد فرماندهی ارتش اسراییل

ترور فرماندهان سپاه، درخواست نامزد فرماندهی ارتش اسراییل