مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 11:322022-07-06سياسي

نوری: زمان اجرای رتبه بندی معلمان از 31 شهریور 1400 خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز چهارشنبه (15 تیر) در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره رتبه بندی معلمان، - نوری گفت: لایحه رتبه بندی که دولت قبل اعلام کرده بود یک لایحه بسیار ضعیف است و متاسفانه در طول 10 سال اقدامی بر روی آن انجام نشده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز چهارشنبه (15 تیر) در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره رتبه بندی معلمان، اظهار داشت: لایحه رتبه بندی که دولت قبل اعلام کرده بود یک لایحه بسیار ضعیف است و متاسفانه در طول 10 سال اقدامی بر روی آن انجام نشده بود، اما این موضوع، چون یکی از شعار های انتخاباتی آیت الله رییسی بود، موضوع در دولت پیگیری و بررسی شد و با آن موافقت شد و به عنوان یکی از دستاورد های مهم آموزش و پرورش مطرح است.

وی افزود:، چون دستاورد مهم این رتبه بندی اولا ارتقای نظام تعلیم و تربیت است، ارتقای صلاحیت های حرفه ای و تخصصی و عمومی معلمان هست و همچنین در حوزه عدالت، بحث عدالت در پرداخت را برای معلمان تقویت می کند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در واقع رقابتی که بین معلمان در ارتباط با احراز رتبه ها اتفاق می افتد و شروع بسیار خوبی است تا ما سند تحول بنیادین را اجرایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری: زمان اجرای رتبه بندی معلمان از 31 شهریور 1400 خواهد بود

نوری: زمان اجرای رتبه بندی معلمان از 31 شهریور 1400 خواهد بود