مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 11:072022-07-06سياسي

300 قلاده سگ ولگرد از دامشهر قم جمع آوری شد


پس از وقایع تلخ اخیر و مرگ دو کودک به علت حمله سگ های ولگرد، 300 سگ بلاصاحب و ولگرد از سطح شهرک دامشهر قم جمع آوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری قم، عباس ذاکریان روز گذشته در حاشیه بازدید از دامشهر قم اظهار داشت: با توجه به این که جمعه گذشته ضرب الاجل یک هفته ای برای جمع آوری سگ های بدون صاحب و ولگرد از سطح دامشهر قم داده بودیم امروز برای پیگیری مصوبات از منطقه بازدید به عمل آمد.

وی عنوان کرد: روند جمع آوری سگ های ولگرد و بدون صاحب اکنون در دامشهر به خوبی پیگیری می شود و تعداد قابل توجهی از آنهاجمع آوری شده و به محل سایت نگهداری شهرداری قم منتقل شده اند.

وی با اشاره به این که طرح هم چنان ادامه دارد ابراز داشت: شناسایی و شناسنامه دار کردن سگ های دارای صاحب و ملزم کردم افراد به پر کردن فرم مسئولیت پذیری و هم چنین انجام واکسیناسیون سگ ها نیز که عمدتا از سگ های نگهبان هستند در دستور کار قرار دارد.

فرماندار قم گفت: هنوز در شناسنامه دار کردن سگ های نگهبان دچار ضعف هستیم و در بازدید سرزده ای که از برخی دامداری ها انجام شد مشاهده گردید که سگ های نگهبان فاقد شناسنامه هستند.

وی ادامه شد: قرار است دامپزشکی قم گروه های بازرسی را به دامشهر اعزام کند تا ضمن بازرسی برای سگ ای نگهبان شناسنامه تهیه شده و واکسیناسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 قلاده سگ ولگرد از دامشهر قم جمع آوری شد

300 قلاده سگ ولگرد از دامشهر قم جمع آوری شد