مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 11:022022-07-06سياسي

افتتاح خط تولید واکسن ضد سرطان با حضور محسنی اژه ای


محصولات دارویی شرکت بیوسان فارمد که امروز خط تولید آن با حضور رییس قوه قضاییه افتتاح شد، در زمینه های مقابله با سرطان، بیماری های قلبی و عروقی، - بیماری ام اس، ناباروری وبیماری های خونی کاربرد دارند.

رییس قوه قضاییه گفت: تولید واکسن ایرانی کرونا و نجات جان انسان ها از طریق تولید این دارو بسیاری از جهانیان را نیز به شگفتی واداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رییس دستگاه قضا صبح امروز چهارشنبه 15 تیر با حضور در مجموعه گروه دارویی برکت در استان البرز، از بخش های مختلف این مجموعه بازدید کرد.

در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای ابتدا با حضور در ساختمان شرکت شفا فارمد، از نزدیک در جریان روند تولید واکسن کوو ایران برکت قرار گرفت.

رییس قوه قضاییه در جریان این بازدید سوالاتی را در زمینه شروع طرح تحقیقاتی ساخت واکسن کوو ایران برکت و استقرار و جانمایی تجهیزات برای ساخت این واکسن مطرح کرد.

رییس دستگاه قضا همچنین تولید واکسن بومی کرونا را از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: تولید واکسن ایرانی کرونا به جوانان ما اعتماد و قدرت بخشید و ثابت کرد که می توان علی رغم وجود محدودیت ها و فشارهای فراوان، یک کار بزرگ و به ظاهر انجام نشدنی را به نتیجه رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خط تولید واکسن ضد سرطان با حضور محسنی اژه ای

افتتاح خط تولید واکسن ضد سرطان با حضور محسنی اژه ای