مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 10:572022-07-06پزشكي

افزایش موارد بستری مبتلایان به کرونا در ساوه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه مجتبی ذکایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش موارد بستری ناشی از بیماری کرونا در بیمارستان های شهرستان گفت: با توجه به عدم رعایت پروتکل ها و عدم تزریق دُز سوم و چهارم، این روزها شاهد افزایش موارد ابتلا و بستری در بیمارستان هستیم.

وی افزود: همشهریان ساوجی به منظور جلوگیری از افزایش موارد ابتلا و بستری نسبت به تزریق دُز چهارم اقدام کنند و کسانی که دُز سوم واکسن خود را دریافت نکرده اند نیز می توانند نسبت به تزریق دُز سوم اقدام کنند.

سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی ساوه از آمادگی مراکز و پایگاه های بهداشتی جهت خدمت رسانی در تزریق دُز سوم و چهارم خبر داد و گفت: در این مراکز نوع واکسن تزریقی ترجیحا می تواند مشابه واکسن های دُز قبلی باشد و در حال حاضر اغلب واکسن های مورد تایید در مراکز و پایگاه های بهداشتی در سطح شهرستان ساوه موجود می باشد.

ذکایی همچنین بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم تأکید کرد و گفت: استفاده از ماسک در فضاهای سرپوشیده در کنار تزریق واکسن دز سوم و چهارم کمک شایانی در کاهش موارد ابتلا و بستری دارد.

گفتنی است بر اساس اعلام دانشکده علوم پزشکی ساوه طی بیست و چهار ساعت اخیر 5 نفر در ساوه به طور قطعی به این بیماری مبتلا شده اند و پس از چندین هفته 3 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش موارد بستری مبتلایان به کرونا در ساوه

افزایش موارد بستری مبتلایان به کرونا در ساوه