مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 10:572022-07-06پزشكي

3 شهرستان استان قزوین در وضعیت زرد کرونایی/ دُز چهارم واکسن تزریق شود


مدیر گروه بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با اشاره به آخرین رنگ بندی انجام شده، سه شهرستان استان را در وضعیت زرد و سه شهرستان را در وضعیت آبی کرونایی بیان کرد.

- صفر فیض اللهی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین از افزایش محسوس موارد ابتلا به کرونا در استان قزوین طبق رصدهای انجام شده و موارد مراجعین به مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی، بخش خصوصی و خدمات جامع سلامت خبر داد و گفت: بر اساس آخرین رنگ بندی انجام شده، تعداد دو شهرستان با وضعیت زرد کرونایی به سه شهرستان رسیده که شامل آوج،  تاکستان و آبیک می شود و شهرستانهای قزوین، بویین زهرا و البرز هم در وضعیت آبی قرار دارند.

  وی عادی انگاری و بی تفاوتی افراد در رعایت پروتکلهای بهداشتی را در دامن زدن به روند افزایشی مبتلایان به کرونا در استان قزوین موثر دانست و افزود: طی سه هفته اخیر در بسیاری از استانهای کشور، منطقه، کشورهای اطراف و کشورهای قاره آمریکا، آسیا و اروپا و.

گزارشات افزایش ابتلا به کرونا وجود دارد و بیانگر هشدار لازم در خصوص آغاز پیک جدید است که باید گفت کووید بسیار آرام روند افزایشی را طی می کند.

  مدیر گروه بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بر یادآوری و گوشزد مسئولان و نهادهای مردمی، رسانه ها، مسئولان شهری و شهرداریها و اطلاع رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 شهرستان استان قزوین در وضعیت زرد کرونایی/ دُز چهارم واکسن تزریق شود

3 شهرستان استان قزوین در وضعیت زرد کرونایی/ دُز چهارم واکسن تزریق شود