مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 10:472022-07-06سياسي

آیین تحلیف اعضای هیئت منصفه مطبوعات هرمزگان برگزار شد


آیین تحلیف و اعطای احکام اعضای هیئت منصفه مطبوعات و جرائم سیاسی استان هرمزگان با حضور معاون قضایی دادگستری هرمزگان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امروز در جریان برگزاری این مراسم، اعضای جدید هیئت منصفه مطبوعات استان هرمزگان سوگند یاد کردند تا بدون در نظر گرفتن گرایش های شخصی و گروهی و با رعایت صداقت، تقوا و امانت داری در راه احقاق حق و ابطال باطل انجام وظیفه کنند.

جاوید امانی معاون قضایی رییس کل دادگستری هرمزگان نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: پس از معرفی افراد واجد شرایط، بر اساس قانون با رای اکثریت هیئت پنج نفره ای شامل رییس کل دادگستری هرمزگان، نماینده امام جمعه بندرعباس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و رییس شورای شهر مرکز استان، اعضای هیئت منصفه مطبوعات و جرایم سیاسی انتخاب شده اند.

وی با تاکید بر اینکه اسامی اعضای انتخاب شده جهت صدور ابلاغ برای نماینده ریاست قوه قضاییه در تعیین اعضای هیئت منصفه مطبوعات کشور ارسال شده بود، خاطرنشان کرد: پس از تایید نهایی و ارسال احکام، امروز با انجام مراسم تحلیف، اعضای جدبد هیئت منصفه ابلاغ خود را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه اعضای جدید هیئت منصفه مطبوعات و جرائم سیاسی استان از امروز و پس از دریافت احکام انتصاب خود، امکان حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تحلیف اعضای هیئت منصفه مطبوعات هرمزگان برگزار شد

آیین تحلیف اعضای هیئت منصفه مطبوعات هرمزگان برگزار شد