مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 10:372022-07-06اقتصادي

رشد 40 درصدی تولید گندم در لرستان/ الگوی کشت مناسب در هر منطقه اجرایی می شود


رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: تا کنون 85 هزار تُن گندم از مزارع استان برداشت شده که بیش از 40 درصد رشد را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سید عماد شاهرخی پیش از ظهر امروز در همایش زکات لرستان، اظهار کرد: زکات در بعد عبادی سبب تقرب به خداوند و در بعد اجتماعی پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: در بعد اقتصادی، چرخ های از کار افتاده از طریق زکات به حرکت در می آید و در بعد فردی موجب آرامش فرد و در بعد اخروی نیز دارای پاداش عظیم و موجب بخشش گناهان می شود.

رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان با اشاره به برداشت غلات به ویژه گندم در استان، بیان داشت: خوشبختانه با وجود مشکلات کم آبی، شاهد افزایش تولید و همچنین خرید گندم در استان هستیم.

شاهرخی تصریح کرد: تا کنون 85 هزار تُن گندم از مزارع استان برداشت شده که بیش از 40 درصد رشد را نشان می دهد.

وی با اشاره به تاکید استاندار لرستان مبنی بر تدوین الگوی کشت سال آینده استان، افزود: مدیران جهادکشاورزی استان باید این آمادگی را داشته باشند که الگوی کشت مناسب در هر منطقه اجرایی شود.

رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان بیان داشت: مدیریت استان از ما انتظار کار علمی دارند، با همه ظرفیتی که داریم باید کار علمی مدونی را برای سال زراعی آینده ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 40 درصدی تولید گندم در لرستان/ الگوی کشت مناسب در هر منطقه اجرایی می شود

رشد 40 درصدی تولید گندم در لرستان/ الگوی کشت مناسب در هر منطقه اجرایی می شود