مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 10:372022-07-06سياسي

12 هزارهکتار بافت فرسوده تهران فرصت بزرگ برای سرمایه گذاران


رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تهران زمینه های سرمایه گذاری خوبی دارد، گفت: 12 هزار هکتار بافت فرسوده و ناپایدار در تهران وجود دارد که از بهترین فضاها برای سرمایه گذاری محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی چمران در مراسم افتتاحیه همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر نیاز کشور به سرمایه گذاری، اظهار داشت: با توجه به این موضوع، شهر نیز به سرمایه گذاری نیازمند است.

شهر چندان حرکت جهش گونه ای بدون سرمایه گذاری نخواهد داشت و به جای مهمی نخواهد رسید.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه باید عقب ماندگی های موجود جبران شود، تصریح کرد: البته اقدامات خوب زیادی انجام شده است و به ویژه در تهران شاهد هستیم که در 10 سال گذشته حرکات مثبتی صورت گرفته اما هنوز به اقدامات بیشتر نیاز داریم که از سطح سرمایه گذاری شهرداری فراتر می رود و باید از توان سرمایه گذاران استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه آنچه تاکنون در خصوص جذب سرمایه گذار اتفاق افتاده به جای خوبی نرسیده و کارنامه درخشانی نداشته است، یادآور شد: سرمایه گذاران به خوبی جذب نشده اند و متاسفانه به دلیل اینکه قراردادها به خوبی مطالعه نشده عموما به اختلاف منجر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزارهکتار بافت فرسوده تهران فرصت بزرگ برای سرمایه گذاران

12 هزارهکتار بافت فرسوده تهران فرصت بزرگ برای سرمایه گذاران