مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 10:222022-07-06اجتماعي

یاریگران زندگی طرحی برای خودمراقبتی دانش آموزان


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: طرح یاریگران زندگی در راستای افزایش توانمندی دانش آموزان و آگاهی بخشی به آنان دربرابر آسیب ها اجتماعی از جمله اعتیاد که یک بخش جامع و کامل در رابطه با بحث پیشگیری اولیه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کیوان گل آوری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: در راستای مقابله با بحث اعتیاد در استان برنامه های در دست اقدام داریم.

وی ادامه داد: بحث طرح پاکسازی محلات آلوده استان، طرح جمع آوری معتادان و ساماندهی در مراکز درمانی و دستور برخورد با خرده فروشان و همچنین پلمب اماکن توزیع کننده مواد مخدر از جمله این برنامه ها است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تصریح کرد: صیانت و نگهداری از افراد در مراکز درمانی به مدت 6 ماه در یک مرکز 20 هکتاری در کنگاور در بحث کاهش آسیب ها را در برنامه داریم.

وی در بحث آموزش و پیشگیری و کاهش تقاضا، گفت: آموزش های همگانی و مهارت زندگی با هدف کاهش تبعات و نه گفتن به مواد مخدر با اولویت محلات آلوده نیز یکی از برنامه های مهم ما است.

گل آوری از خانواده ها خواست، با توجه به اینکه امروز آسیب ها زیاد است و آسیب اعتیاد خاص و سخت درمان است حتما آموزش مهارت زندگی، قدرت حل مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاریگران زندگی طرحی برای خودمراقبتی دانش آموزان

یاریگران زندگی طرحی برای خودمراقبتی دانش آموزان