مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 10:172022-07-06سياسي

دلِ پُر رییس حوزه هنری از مهجوریت هنر در چهارمحال و بختیاری


رییس حوزه هنری در چهارمحال و بختیاری گفت: متأسفانه فرهنگ و هنر در این استان اولویت نیست و این ظلم به هنر و فرهنگ، به رفتار برخی از متولیان و البته رسانه برمی گردد.

- احسان قائدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: متأسفانه فرهنگ و هنر در چهارمحال و بختیاری اولویت نیست و این ظلم به هنر به رفتار برخی از متولیان و البته رسانه برمی گردد.

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: در حوزه هنر اتفاقات خوبی در سطح استان و کشور رخ می دهد اما این اخبار به خوبی منعکس نمی شود که همین امر باعث می شود هنر نادیده گرفته شود.

عدم توجه به فرهنگ و هنر در سفر ریاست جمهوری به استان وی با اشاره به اینکه حرف دل ما بی توجهی به هنر است، ادامه داد: در سفر رییس جمهور به استان حرفی از فرهنگ و هنر نشد، توجهی به این حوزه نبود و به دلیل حجم بالای اولویت های معیشتی، از اولویت های فرهنگی هنری غفلت شد.

قائدی با اشاره به اینکه رسانه ها می توانند رویدادهای هنری استان را منتشر کنند، بیان داشت: فعالیت های هنری با دیده شدن رابطه مستقیم دارد چراکه این دیده شدن مشوق اصلی برای ادامه کار و تولیدات بهتر است که رسانه می تواند زمینه این تشویق را ایجاد کند.

وی با بیان اینکه رسانه ها نه تنها در دیده شدن هنر فعالیت ندارند بلکه خود نیز از محصولات هنری استفاده نمی کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلِ پُر رییس حوزه هنری از مهجوریت هنر در چهارمحال و بختیاری

دلِ پُر رییس حوزه هنری از مهجوریت هنر در چهارمحال و بختیاری