مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 10:122022-07-06دانش

توسعه بومگردی با حفظ اصالت و هویت روستا ها چطور ممکن است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در اولین نشست تخصصی گردشگری روستایی که دربرنامه دورهمی رسانه ای بومیرو با مشارکت موسسه راوینو برگزار شد، - در اولین نشست تخصصی گردشگری روستایی، راه های توسعه گردشگری طراز انقلاب اسلامی با احترام به هویت های بومی و محلی بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در اولین نشست تخصصی گردشگری روستایی که دربرنامه دورهمی رسانه ای بومیرو با مشارکت موسسه راوینو برگزار شد، محمد فرزاد میرزایی مدیرکل گردشگری مناطق آزاد ریاست جمهوری میزبان امین خراسانی دکتری برنامه ریزی روستایی و عضو هیات علمی دانشگاه تهران از اندیشه وران گردشگری روستایی و نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بود.

در ابتدای این نشست محمد خراسانی به تعریف بوم گردی پرداخت و گفت: یک تعریف ساده و عمیق بوم گردی این است که گردشگری فصل مشترک زندگی عادی و روتین مردم جامعه محلی و زندگی غیرعادی و غیر تکراری گردشگران است و اگر به هر کدام از این دو سمت بپردازیم نکات زیادی دارد که ما را به سمت مغز و هسته بوم گردی هدایت می کند.

وقتی از نشان دادن زندگی و عادی مردم بومی صحبت می کنیم، یعنی قرار نیست روستایی برای ترویج گردشگری از اصالت، هویت و واقعی بودنش فاصله بگیرد و ما می خواهیم با حضور در روستا واقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بومگردی با حفظ اصالت و هویت روستا ها چطور ممکن است؟

توسعه بومگردی با حفظ اصالت و هویت روستا ها چطور ممکن است؟