مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 10:022022-07-06اجتماعي

بنیه علمی دانش آموزان ابتدایی در مدارس تابستانی تقویت می شود


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت : حمایت از دانش آموزان لازم التوجه، تعمیق یادگیری و تقویت بنیه علمی دانش آموزان و کاهش افت تحصیلی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، آیین افتتاحیه مدرسه تابستانی دوره ابتدایی صبح امروز با هدف جبران و تثبیت یادگیری در مدرسه ابتدایی فاطمیه شهرکرد برگزار شد.

افشین امیریان در این برنامه گفت: کرونا صدمات بسیاری به جسم و روح دانش آموزان وارد کرد؛ بینایی و شنوایی شان آسیب دید و چاقی و بی تحرکی، فشارهای عاطفی و ناهنجاری ها افزایش یافت که موج سهمگینی بود و این صدمات به مرور زمان و در طولانی مدت بر تعلیم و تربیت اثرات نامطلوبی می گذارد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: نرفتن به مدرسه ظاهر قضیه است اما ارتباط نداشتن مستقیم با معلم فکر و اندیشه دانش آموزان را خدشه دار کرد که در این راستا طرح تثبیت و جبران یادگیری در 484 پایگاه برگزار می شود که نیاز به حمایت و همراهی خانواده ها دارد.

امیریان افزود: حمایت از دانش آموزان لازم التوجه، تعمیق یادگیری و تقویت بنیه علمی دانش آموزان و کاهش افت تحصیلی، تکرار پایه و ترک تحصیل از اهداف اصلی این طرح است که باید فرصت را غنیمت شماریم و تا کرونا کاهش یافته کلاس های حضوری را جدی بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیه علمی دانش آموزان ابتدایی در مدارس تابستانی تقویت می شود

بنیه علمی دانش آموزان ابتدایی در مدارس تابستانی تقویت می شود